opcje zaawansowane (rozwiń)zaawansowane
opcje zaawansowane (zwiń)zwiń

FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania



Ile osób pracuje w MWD?

6. Więcej o składzie redakcji w zakładce ludzie

Czy powinienem się modlić medytacją MWD codziennie?

Tak

Czy powinienem się modlić za ekipę Modlitwy w drodze?

Tak

Czy ekipa MWD się za mnie modli?

Tak, modlimy się za ciebie i wszystkich naszych słuchaczy. Co jakiś czas sprawujemy też Eucharystię w waszych intencjach. Jeśli chcesz wiedzieć o planowanych Mszach MWD, dołącz do społeczności newslettera. Kliknij tu...



WSPÓŁPRACA I WSPARCIE


Chciałbym zaprezentować MWD w swojej wspólnocie / parafii. Jak mogę to zrobić?

Czy mogę wesprzeć MWD finansowo?

Zdecydowanie tak! Jesteśmy organizacją non-profit i żeby funkcjonować, potrzebujemy finansowego wsparcia. Przejdź do działu Wesprzyj

Czy mogę się przyłączyć i nawiązać współpracę z Modlitwą w drodze?

Oczywiście, że tak! Jest wiele sposobów, na które możesz nam pomóc! Wszystkie formy współpracy jakie na ten moment przychodzą nam do głowy, znajdziesz tutaj: Współpraca



INFORMACJE TECHNICZNE


Czy mogę zapisać pobrane modlitwy na karcie SD?

Jeszcze nie, ale ta funkcja wkrótce będzie możliwa. Pracujemy nad tym. Poinformujemy cię o zmianach najszybciej jak to będzie możliwe. W tym celu zapraszamy do zapisania się do newslettera. Kliknij tu...

Dlaczego nie ma aplikacji na iPada?

Aplikacja Modlitwy w Drodze została stworzona dla ekranów telefonów, ale można ją też zainstalować na iPadzie. W wyszukiwarce AppStore należy zaznaczyć opcję "Tylko dla iPhone" i aplikacja daje się wyszukać i zainstalować.

Po zmianie czasu z letniego na zimowy przypomnienia przychodzą o godzinę za wcześnie - jak to naprawić?

Jeden z użytkowników rozwiązał ten problem poprzez odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji od nowa.

Czy mogę automatycznie czyścic pamięć aplikacji?

Tak. W tym celu przejdź do "Ustawień" w menu i wybierz zakładkę "Wyczyść pamięć". 

Czy mogę pobierać dane tylko przez WIFI?

Tak. Należy przejść do "Ustawień" w menu i wybrać zakładkę "Pobieranie danych", a następnie oznaczyć pole wyboru "Pobieraj tylko na WIFI" za pomocą kliknięcia. 

Czy mogę ściągnąć rozważania na najbliższe dni?

Tak. Aby pobrać modlitwę przejdź do "Ustawień" w menu i wybierz zakładkę "Baza danych plików", a następnie wpisz ilość dni lub wskaż zakres czasowy dla pobierania. 

Czy aplikacja ma mechanizm automatycznego cyklicznego pobierania plików?

Obecnie nie posiada. Istnieje natomiast mechanizm przypominający o tym, że należy pobrać nowe nagrania. Nie wykluczone, że w przyszłości możliwość automatycznego cyklicznego pobierania się pojawi. Wówczas na pewno poinformujemy o tym użytkowników poprzez newsletter. Jeśli chcesz się zapisać Kliknij tutaj...

Jak oznaczać rozważania jako ulubione?

Aby to zrobić, wystarczy kliknąć w ikonę gwiazdki z plusem, która jest umieszczona pod playerem danej modlitwy

Czy mogę ustawić przypominacz o modlitwie?

Tak. W tym celu wejdź do "Ustawień" w menu i wybierz zakładkę "Przypomnienia", a następnie wskaż godzinę lub datę i godzinę przypomnienia

Aplikacja MWD nie działa. Co mogę zrobić?

Możesz odinstalować i zainstalować aplikację jeszcze raz, a jeśli to nie pomoże, zgłoś usterkę do nas, wysyłając mail na: [email protected]. Podaj w wiadomości informację o telefonie: model i wersję systemu operacyjnego. Opisz też, w którym momencie aplikacja działa niepoprawnie i na czym polega ten błąd. Jeśli dołączysz do maila zrzut ekranu (screenshot) z błędem, będziemy mogli łatwiej zlokalizować problem.